Klacht: Kavel niet ontvangen

op 07 april 2017 over BVA Veilingen in de categorie Online Veiling

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Kavel gekocht en betaald, maar niet ontvangen. Volgens BVA opgestuurd als brievenbuspost, zonder bewijs (?) en moest ik maar bij de buren gaan informeren. Herhaaldelijk gemaild en live-chat maar krijg hetzelfde antwoord en geen oplossing.

Gewenste Oplossing:

Als ik de gekochte spullen krijg of mijn geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BVA Veilingen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BVA Veilingen nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van BVA Veilingen

5 maanden geleden - Geachte mevrouw Frederiks, Ontzettend vervelend dat u de betreffende kavels niet heeft ontvangen. De klantenservice heeft u het een en ander per mail aangegeven. Onze excuses voor de ontstane ongemakken. Met vriendelijke groet, BVA Auctions

Alle klachten die gemeld zijn door Wilmafr1955