Klacht: Kavel niet kunnen ophalen

op 06 juli 2021 over BVA Veilingen in de categorie Online Veiling

Het is mij niet gelukt de kavel op te halen .

Wel netjes betaald. En ook paar keer poging gedaan op tehalen wegens omstandigheden niet gelukt

– 1ste poging ik zelf (file grote anrijding)

-2 de poging mijn zoon op tijd vertrokken 20 km voor adres aanrijding auto in prak zoon gelukkig ongedeerd.
-3 de poging hoor ik een of arrogante mevrouw Marijkke dat ik niet meer mocht ophalen.

Heb betaald en is mijn eigen dom .

Ik wil hem halen .

Anders ga ik maatregelen nemen.

Of het nodig is ??????

Met advocaat rechter bla bla geen zin

Laat me ophalen .discussie klaar.

Mvg,

Wil mijn eigendom ophalen

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar BVA Veilingen over deze klacht.

Bericht van BVA Veilingen

2 weken geleden - Beste Yasin, De ophaaldag van jouw kavel stond gepland om 1-6-2021. Omdat je de kavel toen niet opgehaald, hebben wij jou de kans gegeven om de kavel op te halen op 16-6-2021. Helaas heb je de kavel ook toen niet opgehaald. Daarna hebben wij aan jou doorgegeven dat 2-7-2021 echt de laatste mogelijkheid was om de kavel op op te halen. Als een kavel niet wordt opgehaald na meerdere kansen, wordt een kavel weg gedaan om plaats te maken voor komende veilingen. Het is daarom niet meer mogelijk om jouw kavel op te halen. Omdat je een zakelijke klant bent is het niet mogelijk om de kavel te ontbinden en kan er geen geld worden terug gestort. Wij kunnen helaas niets voor je doen. Met vriendelijke groet, Thibaut - BVA Auctions

Reactie van de melder van de klacht DE MIER TRANSPORT demir

2 weken geleden - Ja ja oplichterij is dit

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door BVA Veilingen in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat BVA Veilingen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BVA Veilingen

Heeft op 07 juli 2021 om 08:41 geantwoord

Beste Yasin,

Graag verwijs ik je naar onze veilingvoorwaarden en de algemene voorwaarden voor zakelijke kopers. Daarbij doelend op art 11: Afname.

Zoals mijn collega aangaf is het niet meer mogelijk na 3 pogingen om jouw kavel op te halen of op te laten halen.

Ester - BVA Auctions.

Alle klachten die gemeld zijn door DE MIER TRANSPORT demir