Klacht: Kavel niet geleverd

op 01 augustus 2017 over BVA Veilingen in de categorie Online Veiling

Bod gedaan op een keukenmachine, toegewezen en betaald. Nu zegt BVA na 2 weken dat de leverancier niet kan leveren. Het bedrag zal binnen 10 dagen worden teruggestort.
Als ik een kavel toegewezen krijg ben ik verplicht om het af te nemen. Andersom kennelijk niet.

Grundig food processor
Kavel: 27934-3564
Geboden: € 22

Levering van het geboden artikel

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BVA Veilingen

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BVA Veilingen nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van BVA Veilingen

3 maanden geleden - Beste meneer Hennevelt, Bedankt voor uw bericht. Onze klantenservice heeft uw klacht ontvangen en behandeld. Helaas kon uw kavel niet uitgeleverd worden omdat de voorraad niet volledig was aangeleverd door de leverancier. Dit is ontzettend vervelend voor u maar helaas kunnen wij u geen andere oplossing aanbieden. Daarom krijgt u van ons het volledige aankoopbedrag terug. Wij hopen u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, BVA Auctions

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door BVA Veilingen in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat BVA Veilingen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BVA Veilingen

Heeft op 28 augustus 2017 om 09:32 geantwoord

Beste meneer Hennevelt,

Daarom krijgt u van ons het volledige aankoopbedrag terug.

Wij hopen u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

BVA Auctions

Alle klachten die gemeld zijn door robbydale