Klacht: Kavel 55455-1534

op 15 juni 2021 over BVA Veilingen in de categorie Online Veiling

Heb geboden en gewonnen op een bosmaaier 55455-1534. Nu levert de verkoper een hele andere bosmaaier. Heb dat telefonisch bij jullie gemeld en ook per mail foto’s gestuurd.na 14 dagen ben ik maar weer gaan bellen met bva en daar kreeg ik dan het antwoord dat de verkoper de kavel terug ging nemen. Als ik niet gebeld had had het nog wel even geduurd voor ik iets zou hebben gehoord.nu kan ik wachten op een terug verzend label wat wat ik na 2 dagen binnen krijg en daarna weer 7 dagen gaat duren voor ze het ophalen en dan nog 10 dagen voor ik me geld terug krijg. Dat is er al een maand voorbij vind dat erg lang duren. En de machine staat nog steeds op de site maar je krijgt een ander machine als je de kavel wint en de verkoper zegt dat hij dat kavel niet meer heeft volgens jullie mensen achter de telefoon.

Als het eerder opgehaald is en me geld eerder terug gestort krijg. Of het machine waar ik op geboden heb.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar BVA Veilingen over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door BVA Veilingen in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat BVA Veilingen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BVA Veilingen

Heeft op 15 juni 2021 om 13:09 geantwoord

Beste Anita,

Niet fijn om te lezen dat je een verkeerde bosmaaier ontvangen hebt van de verkoper.

Ik zie dat de oplossing al is aangeboden en er een retour is aangemaakt voor je. Dan zullen wij het bedrag crediteren zodra de bosmaaier ontvangen is.
De koerier zal binnen 7 dagen contact opnemen met je om een afspraak in te plannen voor het ophalen van de bosmaaier.

Het terugstorten van het aankoopbedrag zal uiterlijk 10 werkdagen in beslag nemen, dit is afhankelijk van de snelheid van de overboeking bij de banken en of er een weekend/feestdag tussendoor zit gepland, dit kunnen wij niet versnellen helaas.

Laat je het ons weten per mail of telefonisch als de koerier jouw kavel opgehaald heeft? Dan kunnen wij de creditering sneller in orde maken voor je.

Ester
BVA-Auctions.

Alle klachten die gemeld zijn door Anita van gogh