Klacht: Kattemvoer

op 01 oktober 2017 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Hallo Action
Ik heb een klacht over kattenvoer zo als in winkelcentrum schalijkwijk action als in action Westergracht dat de kattenvoer niet goed wordt bij gevuld en dat ik het zeer vervelend is dat ik street mis grijp en dan denk je ik ga na een ander filiaal en zelf daar grijp je mis

Als ik een keer goed op gelost word zo dat er genoeg is het is niet de eerst dat het gebeurt velde week ook al dus ik hoop dat dit opgelost kan worden

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

2 weken geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.com/nl-nl/klantenservice/contact/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Peter klink