Klacht: Kastjes muren en facturen

op 05 juli 2017 over fit for free in de categorie Sportclub/-school

Mijn kleine broertje van 14 zou gaan sporten met mijn oudere broer, door omstandigheden komt de oudere er niet aan toe. Kleine broertje kan hierdoor niet fitnessen omdat hij begeleiding nodig heeft bij jullie ivm zijn leeftijd. Jaarcontract bij wijze van uitzondering geprobeerd op te zeggen zodat hij ergens kan sporten waar hij zelf heen kan. Andere broertje is volwassen en heeft pech. Aan de balie werd verteld dat we bij het hoofdkantoor moesten zijn, volgens hoofdkantoor moesten we de klantenservice bellen. Dat kost je overigens 8 piek om een arrogante medewerkster aan de lijn te krijgen die je dan meld: ‘ja, je wist waar je aan begon’. Helaas wist ik inderdaad waar hij aan begon, maar mijn broertje van 14 niet.

Als ze mijn broertje uit de f4f gevangenis laten gaan zodat hij ergens kan sporten waar hij niet afhankelijk is van een ander. Of kunnen jullie niet zonder de 14.95 van een 14 jarige jongen die zijn spaargeld nu uit moet geven aan een nutteloos fitness abonnement?

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar fit for free over deze klacht.

Bericht van fit for free

1 maand geleden - En heb je voor ons het juiste lidnummer? :) We krijgen namelijk een ander lid te zien, bij het invoeren van het nummer 20934313. We horen het graag!

Heeft op 07 juli 2017 om 16:14 geantwoord

Er is nog niets opgelost. Tevens lijkt lezen ietwat moeilijk, ik had toch duidelijk gezet dat ik een pasnummer door gaf en niet een lid nummer ;). En voor de duidelijkheid, als iemand met hem kon sporten hoeven we niet bij jullie aan te kloppen met het verzoek om een uitzondering om zijn contract te verbreken voor de einddatum. De vork zit simpel in de steel, lees je eigen algemene voorwaarden eens door, dat heb ik ook gedaan voordat ik hiermee bezig ging. Enige andere oplossing is gratis begeleiding voor hem, het 2e contract hebben jullie al gratis, andere broertje heeft uiteraard pech ^__^. Ik zie het vrij simpel, wees coulant of wees het niet, laten jullie een 14 jarig ventje zijn zakgeld aan niets uit geven of vinden jullie ook dat hij gewoon moet sporten? ;) Veel moeilijker hoeft het niet te zijn eigenlijk.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door fit for free in behandeling genomen

Bericht van fit for free

1 maand geleden - We willen dit graag voor je uitzoeken/navragen bij onze klantenservice, maar we kunnen het dus niet opzoeken met aangegeven pasnummer. Heb je anders de NAW gegevens voor ons? :) We horen het heel graag.

Reactie van de melder van de klacht Geen f4f fan

1 maand geleden - Heb zijn NAW gegevens gemailed met de klacht referentie naar jullie info adres. Ga ze uiteraard niet op een openbaar forum zetten ^_^

fit for free

Heeft op 19 juli 2017 om 10:11 geantwoord

Een hele goede morgen, Maurice. Klopt het dat je de gegevens naar ons hebt gemaild? :) We willen je graag laten weten dat we deze situatie momenteel onder de loep nemen om te kijken of we iets kunnen betekenen. Heb je in de tussentijd nog vragen? Stel ze gerust. :)

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat fit for free een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Geen f4f fan