Klacht: kastje naar de muur waanzin waarbij geen enkele echte hulp geboden wordt

op 07 juli 2017 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

ik heb vele jaren een kortingskaart bij de NS, door lage bankrekening had ik een achterstand in betaling, kaart geblokeerd plus 40 euro deurwaarder.
had voordat de deurwaader ingeschakeld was overigens achterstand betaald maar de NS kon deurwaarder niet stopzetten. de NS stelde dat ik alsnog het abonnement online opnieuw moest aanvragen, omdat het bij hen op geblokkkeerd stond en zij “niets konden doen in hun systeem”

dus en het openstaande bedrag betaald als nogmaals abonnement kosten

vervolgens de NS gebeld om te checken of zij het jusite adres van me hadden omdat ik de kaart nog niet ontvangen had. de NS verwees me naar Ov chipkaart die melde dat de kaart nog gewoon werkte en adres aagpesst. OV chipkaart verwees me weer terug naar de NS klantenservice..

vervolgens meld de twede persoon van de NS klantenservice dat de nieuwe kaart met de oude ov chipkaart toch geblokeerd bij hun was.
dat ik eerst bij een NS station met mn oude kaart het nieuwe product (de tweede abonnenemnt) moest ophalen, zodat ze die dan konden blokkeren en dat ik daarna voor de tweede keer een extra abonnement online moet aanmaken!. begrijpt U het nog, ik nl niet meer. Ik was het met deze oplossing niet eens. Overigens ik ben hier zelf achtergekomen omdat ik naar de NS belde om te vragen hoe het met mn nieuwe kaart stond, ook om voor de zekerheid te checken of zij mn juiste nieuw adres hadden. Dus nadat ik de achterstand had ingelopen en de deurwaarder 40 euro betaald had hoorde ik zelf niets van de NS behalve, de e mail van bevestiging van nieuw abonnement. wat ze dus gezet hebben op een kaart die geblokkeerd is.

de allereerste NS persoon boodschap was achterstand betalen + nieuwe abonnement online kopen, daarna storen we hebt teveel bedrag terug.

wat nu de oplossing van de NS klantenservice is. is dus de nieuwe kaart aktiveren op een station.
daarna de NS klantenservice bellen om de kaart stop te zetten…
Daarna nogmaals een nieuw abonnement kopen. (dus voor de tweede maal)
terwijl ze op zich eht opestaande bedrag waar het om ging ook nog ontvangen hebben.

toe ik de tweede NS persoon die ik vandaag belde vroeg of ze me met de klachten afdeling kon doorverbinden melde ze mij dat ik bij NS.nl moest zijn
voor een klacht

vervolens ga ik naar NS.nl

die vervolgens melding maakt da om een klacht in te dienen dat ik de klantenservice 030 751 51 55. moet bellen!!!!
dus die mevrouw heeft me op die manier gewoon geloost. Das en niet klantvroiendelijk, maar ronduit stuitend.

vervolgense vandaag voor de derde maal NS klantenservice gebeld waarbij ik mijn klacht wilde gaan melden
NS mijnheer No 3 melde dat ik inderdaad bij hem een klacht kon indienen

bovestaande verhaal weerom zo goed als het mij lukt proberen uit te leggen en toe te lichten

mijnheer gaf aan dat volgens hem hij/de NS alleen dezelfde oplossing kon bieden als de tweede colega mevruw me geoden had (overiges begrijp ik het zelf niet meer wat ze nu willen en hoe dat gaat helpen , naast dat het niet echt klantvriendelijk si dat ik allereerst op een NS station “mijn bestelling moet ophalen en dan terugbellen”

hem toen hij deze “oplossing” herhaalde. gemeld en aar heb ik dus een kacht over

jullie hebben op zich het achterstallige bedrag ontvangen, de deurwaarder is betaald. er is een nieuw abonnement dubbelop besteld omdat jullie niets in orde kunnen maken. Jullie bieden alleen aan haal uw bestellign op
bel ons daarna nog een keer op
en bestel daarna voor de derde keer uw aboonement

(de mijnheer was min of meer kwijt dat ik belde voor een klacht)

heb toen de mijnheer gemeld, dat jullie op geen enkele andere manier dit in orde kunnen maken, dat is dus mijn klacjht.

toen ik die mijnheer mijn mobiele nummer wilde geven waar ik over de kalcht kon worden bereikt. zei mijnheer no 3 dat ze dus geen kontakt zouden opnemen na een klacht ( waarvoor dien je dan een klacht in?) dat hij ook niet mijn mobiele nummer kon noteren. dat er geen supervisor , leidinggevende mij zou terugbellen en dat de NS ook niet gat terugbellen aangaande de afhandeling van mijn klact.
Dus ze doen neits met die klacht, want ze nemen daarna geen kontakt op.

daarbij melde ik kalcht no 2 dat de tweede mvrouw nadat ik haar melde dat ik een klacht wilde melden aangaande deze zaak, dat die mevrouw me loosde naar de NS.nl website. die dus wrr naar de telefonsiche klantenservice verwist. hem dus gemeld dat ik daar dus afzonderlijk een kalcht over had om op die maniuier geloosd te worden. aangezien zij echt wel weet dat voor klachten ik ook bij haar terecht had moet zijn.

ik heb toen nogmaals een poging gedaan bij mijhnheer no 3 of hij mn mobielen nummer wilde noteren met een verzoek om terug gebeld te worden over de afhandeling van mijn klacht

daarna gooide mijnheer no 3 de tefoon op de haak.

ik begrijp echt niet meer wat de NS wil

dus samengevat

ze hebben de initiële achterstand bedrag ontvangen, ik heb naast dat bedrag nogmaals een abonnement betaald.
en ze willen dat ik nu mijn bestelling op de oude geblokkeerde kaart ophaal op een NS station
dat ik daarna hun ga bellen
daarna kunnen ze het nieuwe abonnement stopzetten

en daarna moet ik nogmaals een nieuw abonnement aanvragen online
mocht u de draad kwijt zijn, ik kan u zeggen ik begrijp hier en totaal niets van 1.
de fouten de de NS zelf maakt daar leggen ze de oplossing van probleem geheel bij mij met steeds dezelfde verklaring “wij kunnen niets anders met ons systeem”
mijn opmerking, en wie richt dit suyysteem zo in dt jullie niet kunen helpen.

in principe hebben ze bedrag van mij dalurenabonnement ontvangen
de deurwaarder is betaald. dan zou op zich de NS ehet in orde kunnen maken

ik begrijp zelf geheel niets van
en het is nogal stuitend dat ik door klantenservice twee maal geloosd ben. een maal door me naa NS.nl te verwijzen terwijl ik bij haar moest zijn van de klanten service.
en mijnheer no 3 door gewoon de haak erop te gooien alvorens te melden dat er geen kontakt met mij gezocht zou worden aangaande de gemelde klachten…

dus.

ik ben echt niet voornemens voor een derde keer abonnement geld te betalen terwijl het intiele bedrag ook al is voldaan.

dat de ns mij mij abonnement opstuurd
dat het teveel betaalde bedrag van de reeds dubbel betaalde abonnement terugbetaald wordt
en dat die nieuwe kaart het bedrag wat op de oude kaart stond op de nieuw kaart zet.

dat de ns niet van haar probleem mijn probleem maakt.
overigens begrijp ik de gehele gang van zaken niet, er is zeker 3 keer Telefonica verkeerd verteld hoe het opgelost kon worden

het is dat ik zelf nagebeld had waar de nieuwe kaart bleef. want zelf had de NS geen ontakt met me gezocht.

Alle klachten die gemeld zijn door waar zouden we zijn zonder de trein