Klacht: kastje naar de muur

op 15 september 2016 over De Nederlanden van Nu in de categorie Verzekering

verhaal is als volgt…..
mijn ex vrouw is tijdens de verzorging van de huisdieren met de stofzuigerstang tegen mijn tv gestoten met als gevolg een flinke barst en zwart beeld.
Mijn ex vrouw is na de scheiding bij jullie verzekerd voor haar inboedel en aansprakelijkheid.
Ik heb na mn scheiding helemaal niet aan deze verzekering gedacht…. en had tijdens de schade geen inboedelverzekering.
de schade is aangemeld bij jullie maatschappij (aansprakelijkheidsverzekering van ………) en omdat ik niet verzekerd was gelijk
een inboedel en aansprakelijkheidsverzekering bij jullie afgesloten.
Destijds telefonisch contact hierover gehad mbt de schade afwikkeling.
De persoon aan te telefoon zei dat ik het op de dag later afgesloten inboedelverzekering moest opgeven en dan zou daar een afwijzing op komen
en dan zou het automatisch op de aansprakelijkheidsverzekering van mijn ex verhaald kunnen worden.
Inmiddels maanden verder…… niks meer over vernomen en heb net gebeld wat de status hiervan is.
Nou die is gewoon afgesloten werd mij medegedeeld…….
Ik vind dit echt niet kunnen dit geeft mij niet het gevoel dat ik verzekerd ben.
de reparatiekosten van de tv waren hoger dan de nieuwwaarde dus ik heb een nieuwe tv gekocht
ik heb diverse keren op de vraag om een aankoopbon , een foto van
de schade, en een factuur waarop staat dat de tv niet gerepareerd kon worden doorgemaild.
iedere keer komt er een ander antwoord dat ze nog iets nodig hebben. nu meer dan een maand geleden hebben ze een schade expert ingeschakeld. Heb echter niks van een een expert gezien of gehoord.
Ik heb zelf ook mijn inboedelverzekering en aansprakelijkheidsverzekering bij jullie lopen. Normaal moet dat een veilig gevoel geven. Dat gevoel hebben jullie totaal weggehaald.

dat ik netjes mijn schade uitbetaald krijg en excuses voor de ontstane situatie

Alle klachten die gemeld zijn door kobus61