Klacht: kastje naar de muur

op 17 juli 2012 over Ov chipkaart in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

vanaf maart zijn we bezig om een ov/ns kaart met kortingreizen actief te krijgen. in de loop van de maanden hebben we diverse kaarten ontvangen, waarvan de juiste blijkbaar bij de post is zoekgeraakt en daar stonden nou net alle produkten op. het schijnt heeeeeeeel moeilijk te zijn om dit allemaal op een en dezelfde kaart te zetten. inmiddels zijn er al voor 6 dagen vrijreizen door onze neus geboort en nog steeds is het niet op orde.
krijg je een brief dat je moet bellen om saldo terug te storten, wurm je je door dat systeem heen, wordt je vervolgens naar de website verwezen!haha, goeie grap
als je belt krijg je altijd iemand aan de lijn die zegt te begrijpen dat het allemaal heel vervelend is. Op deze tekst zijn ze in ieder geval goed getraint! gefeliciteerd hiermee.

Gewenste Oplossing:

iemand aan de lijn krijgen die echt begaan is en z's uiterste best doet om je probleem op te lossen.
reorganiseren!

Alle klachten die gemeld zijn door Josette-2212