Klacht: kastdeurtje

op 22 april 2016 over Meubella in de categorie Meubelwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Meubella over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Meubella in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Meubella een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Meubella

Heeft op 05 augustus 2016 om 10:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Het benodigde onderdeel is inmiddels enige tijd geleden verzonden naar de klant. De klacht is nu in zijn geheel opgelost en de klant kan het product weer gebruiken. We wensen de klant nog veel plezier met de bestelling toe en hopen dat de klant helemaal tevreden is met het product.

Alle klachten die gemeld zijn door annaveen60@gmail.com