Klacht: kastdeel beschadigd

op 27 september 2016 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

zoals op de foto te zien is, is de kast die zaterdag is bezorgd enigermate beschadigd;
wij hebben met aandacht en zo zorgvuldig mogelijk de kast toch in elkaar gekregen en geplaatst

Gewenste Oplossing:

ik heb 182,95 € betaald voor een nieuwe kast zonder beschadigingen dus ik verwacht een tegemoekoming voor de beschadiging en het extra werk om het passend te krijgen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

Reactie van de melder van de klacht an van roosmalen

2 maanden geleden - ik zou liever de klacht direct bij Ikea neerleggen maar het duurde me te lang om op die site mijn weg daarin te vinden

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door an van roosmalen