Klacht: Kast deur stinkt

op 05 april 2016 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Al enige tijd stinkt het in de slaapkamer van mijn zoontje… ik merkte dat de stank van de rechter kast deur afkwam. Heb het geprobeerd om het te boenen, maar de stank is niet weggegaan, ook zelfs niet minder geworden. De geur lijkt op een zweetgeur. Helaas heb ik geen bon meer, het betreft een standaard witte deur. Ik ben vaste klant van ikea en heb zoveel aangeschaft waar ik nog wel bonnen van heb… maar van die deur niet meer!

Een andere deur zodat die geur uit de slaapkamer verdwijnt of anders een tegemoetkoming zodat ik een nieuwe deur kan aanschaffen.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door IKEA in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat IKEA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

IKEA

Heeft op 11 juli 2016 om 14:03 geantwoord

Hej Denise,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je kastdeur een nare lucht blijkt af te geven! Als je de kast zelf mee hebt genomen uit de IKEA vestiging raden we jaar om ermee terug te gaan. Onze collega\'s van de klantenservice helpen je graag verder. Je kan ook een bankafschrift meenemen zodat de vestiging van aankoop je transactie terug kunnen zoeken. Als de kast door ons hebt laten bezorgen raden we je aan om het contactformulier in te vullen en naar ons op te sturen, zodat we alle benodigde informatie complete hebben. Het formulier vind je hier: https://bit.ly/1Cb5wR8

Mocht je momenteel of in de toekomst nog vragen of klachten hebben, dan raden we je aan contact op te nemen met onze collega’s van de IKEA klantenservice, via één van de volgende directe contactkanalen: https://www.ikea.com/ms/nl_NL/customer_service/contact_us/contact_us_intro.html

IKEA Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door dvdbroek78