Klacht: Kast

op 13 oktober 2017 over Jysk in de categorie Interieurbedrijven

Ik heb onlangs twee dezelfde kleerkasten gekocht. Eentje van een drie Deurs en de tweede een vier deurs . De kaatste kast is een fout aan . Ik zou een nieuwe krijgen ben nu al 2 weken aan het wachten ze zouden mij die vandaag leveren 13/10/2017 . Maar helaas niemand te zien maar wel een dag verlof kunnen nemen onbetaald. Ik kan hier echt niet mee lachen ze komen gewoon hun belofte niet na . Verkopen kunnen ze maar service geven amaai beloven maar niks nakomen

Als mijn kast morgen hier staat en een tegemoet coming voor het hele ongemak heb weken geleden een camionneke moeten huren voor mijn meubels gaan te halen en mijn kleren vertoeven nu al 3 weken op de grond . Kan er echt niet meelachen

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jysk

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jysk nog niet in behandeling is genomen.

3 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Jysk in behandeling genomen

Bericht van Jysk

3 dagen geleden - Beste Hilde, bedankt voor jouw bericht via www.klacht.nl. Wat ontzettend vervelend dat de levering van jouw kast niet verloopt zoals gepland. Onze excuses hiervoor. Kun je aangeven via welke winkel de aankoop is gedaan? Groetjes Tari

Reactie van de melder van de klacht Hilde 1967

3 dagen geleden - Dag Tari Het is via de winkel in Genk . Ze zouden die afgelopen vrijdag leveren. Neem speciaal een dag onbetaald verlof terwijl ik als alleenstaande moeder me dat niet kan permitteren en dan komt niemand opdagen. Kan echt geen week meer wachten. Mijn kleren liggen nu al meer dan 3 weken op de grond kan er echt niet meer meelachen Vriendelijke Groeten

Reactie van de melder van de klacht Hilde 1967

1 dag geleden - Ik ben gisteren zelf mijn kast gaan halen want sorry maar over service en vriendelijkheid is het maar heel ver zoek. Heb nu zoveel meubels gekocht bij jullie maar zal ook de laatste keer zijn. Maak hier ook verder een melding van . Ben echt zeer zeer ontevreden

Bericht van Jysk

4 uur geleden - Beste Hilde, bedankt voor jouw reacties. DIt is een erg vervelende situatie natuurlijk. We sturen dit door naar de manager en districtmanager van het filiaal in Genk, zodat het verder opgepakt kan worden. Groeten Tari

Alle klachten die gemeld zijn door Hilde 1967