Klacht: Kassière met een erg slecht humeur

op 20 maart 2017 over Aldi in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Was een klant in de rij erg boos aan het aanspreken dat ze naar de andere kassa kon omdat er een lange rij kwam. Toen mevrouw niet reageerde omdat ze dacht dat de kassière het in het algemeen zei kreeg ze dit te horen. Ik was er met kleindochter en kocht o.a bananen. Toen ik aan het afrekenen was maakte ik de opmerking dat ik een banaan voor mijn kleindochter nog niet uit de verpakking had gepakt. Nou de toon waarop ik aangesproken werd dat de kleine meid maar moest leren dat er eerst betaald moest worden. Heb gelijk gemeld dat ik hier een klacht van zou maken. En dat ik haar erg humeurig vond.

Gewenste Oplossing:

Dat ik vriendelijk behandeld word.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aldi

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Aldi nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jantje57