Klacht: Kassa

op 27 mei 2020 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

L.S.
Ik word in de jumbo boreel te deventer steeds met mijn gescande boodschappen verwezen naar een gewone kassa. Waar ik 1 in de rij moet staan en 2 ik op mensen sta te wachten die een hele kar weer in moeten laten van de band. Ik scan mijn boodschappen om met zo min mogelijk mensen in aanraking te komen omdat ik tot de risico groep behoor. Heb het al meerdere malen doorgegeven maar er wordt geen rekening mee gehouden. Ik vind dit toch heel vervelend!!! De schappen zijn trouwens ook heel erg leeg en worden niet bij gevuld. Ik bedoel niet het toiletpapier! Maar dat terzijde.

Gewenste Oplossing:

als ik weer gewoon bij de scan kassa kan afrekenen !!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sjors1950