Klacht: Kassa

op 28 april 2016 over Mango in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Nadat we ruim een kwartier bij de kassa moesten wachten ging mijn dochter een truitje afrekenen . Toen we eenmaal buiten stonden zei mijn dochter , ik heb 6 euro teverl betaald , op het kaartje stond 19, 95 en ze moest 26, 95 afrekenen. Bij de kassa zei het meisje dat is de spaanse prijs( volgens mij is dat ook de euro) en dat ze vergeten waren die prij af te plakken. Masr ze wilde niet 19,95 laten betalen dus truitje weer terug gegeven. Slechte service. Het valt mij vaker op dat je bij Mango lang in de rij moet wachten , en echt slecht personeel, dit valt mij op in zoetermeer en alexandrium in rotterdam. Ik hoop dat jullie er wat mee gaan doen!!!

Gewenste Oplossing:

Snelle services bij de kassa( genoeg geschoold personeel) eniets mee begrip naar de klant toe.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mango

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Mango nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ROXY2016