Mijn Klacht:
Via de servicedienst van Karwei heb ik 8 deuren laten inmeten op ophangen. Dit leek goed, maar terug van vakantie bleek 1 deur vreselijk te kraken. Daarvoor heb ik de heer De Glee benaderd via WhatsApp maar hij reageerde niet. Daarna klantenservice van Karwei benaderd die actie zouden ondernemen. Toen ik niets hoorde heb ik nogmaals contact opgenomen en werd mij geantwoord dat ik de heer De Glee zelf maar even moest bellen, de voicemail inspreken als niet werd opgenomen. Aldus gedaan, maar de heer De Glee denkt, dit is mijn pakkie an niet, red je maar met de inmiddels 2 krakende deuren. Mensen, ik was altijd erg tevreden over Karwei en de klantenservice, maar nu voel ik me in de steek gelaten. Ik heb bijna 1000 euro betaald voor deze ‘service’. Ben zelf bijna 80 en kan niet meer met die zware deuren zeulen.
Gewenste Oplossing:
Het gekraak van de deuren opheffen
