Klacht: Beschadigde deur

A van scheppingen op 20 april 2023 over Karwei in de categorie Bouwmarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Reeds net n deur met kozijn opgehaald bij aankomst thuis bleek de deur op verschillende zwaar beschadigd
Terug naar de karwij heb ik deze beschadiging gemeld
De bedrijfsleider wou helpen uitladen en toen schrok ik
De bewuste bedrijfsleider beschuldigde mij dat ik zelf deze beschadiging had toegebracht , daar de deur nieteens thuis was uitgeladen
Zit mij niet lekker vandaar deze klacht
Jaren heel veel gekocht bij karwij dus deze acktie is zeker niet klant vriendelijk en valt mij zeker na deze beschuldiging zwaar tegen

Gewenste Oplossing:

Dat er n nieuwe besteld word (dit zou hij doen ) en n excuus zou op zn plaats zijn

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Karwei

Reactie van de melder van de klacht A van scheppingen

1 jaar geleden - mijn klacht word niet behandeld lees ik net vraag is waarom niet voel mij niet serieus genomen deze met grote regelmaat bestedende klant zijn jullie kwijt erg jammer , ik laat deze situatie ook om mij heen klinken

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Karwei nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door A van scheppingen