Klacht: Kapotte wasmachine

op 31 augustus 2016 over 2de kans witgoed in de categorie Electronica Winkels - lokaal

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 4 maanden geleden een wasmachine aangeschaft bij deze zaak. Er werd mij beloofd dat het een goeie wasmachine was, dat het een wasmachine was waar 8 kilo in kon(had ik gevraagd), het was een nieuwe wasmachine van net 1 à 2 jaar oud en het werkt helemaal na behoren. Toen de wasmachine aankwam was het niet de wasmachine die mij was beloofd en wou het in eerste instantie niet aannemen. Na een heleboel beloftes, en ipv 1 jaar garantie kreeg ik 2 jaar garantie, en verkooppraatjes, heb ik de wasmachine geaccepteerd.
De wasmachine ging na 4 maanden stuk dus ik nam contact op met deze zaak en ik werd 2 weken lang aan het lijntje gehouden en moest maar terug bellen tussen 17:00 en 18:00 uur, want dan was de meneer van wie de zaak is op de zaak en was er ook iemand aanwezig die kon helpen bij storingen. Ik bleef aangeven dat ik geen storing had, maar een lekkage en was die vastzat in de wasmachine. Uiteindelijk heb ik mijn badkamer maar laten overlopen zodat ik mijn was eruit kon halen.
De meneer aan de telefoon had geen oren naar mijn klacht en sprak er iedere keer overheen met zijn verkooppraatjes.
Kan ik nog hebben, maar hij werd op een gegeven moment boos en begon te schreeuwen aan de telefoon omdat ik aan bleef geven dat ik gewoon een nieuwe wasmachine wil (want het probleem valt onder mijn 2 jarige garantie) dus ik ging maar akkoord met een nieuwe wasmachine!

De wasmachine die ik had staan kosten €200,-waarvan hij dacht €150,- en in plaats van €100,- voor de garantie moest ik nu maar €30,- bijbetalen. Ging akkoord, want ik heb gewoon een wasmachine nodig na 2 weken zonder wasmachine te zitten.

De wasmachine is gisteren 30 augustus gebracht en moest alsnog de €30,- betalen! Ik ben daar niet mee akkoord gegaan, want ik wou geen nieuwe garantie hebben, want een nieuwe wasmachine valt gewoon onder de lopende garantie die ik heb! Ook was dit weer een wasmachine die mij niet was toegezegd!! Toen ik niet wou betalen werd mij gezegd dat alle twee de wasmachines weer mee gingen met de bezorger. Waarop ik mijn geld dan weer terug eiste. Daar doen ze niet aan en allebei de wasmachines gaan terug!
Gelukkig was de bezorger echt een hele lieve man en zei: als je geen garantie wilt dan is het goed zo!

De wasmachine was aangesloten en aangezet met Soda om het schoon te maken, want er zat schimmel op de rubberen band in de wasmachine en vuiligheid in de buizen en er was niks aan de hand. Ik doe een was erin en ja hoor, weer lekkage. Gelukkig was deze was niet gestopt en heeft gewoon het programma afgedraaid. Ik heb toen weer een was erin gezet, want ik wou zeker weten dat het een lekkage was van de wasmachine. En helaas, was het weer een lekkage van de “nieuwe” wasmachine.

Ik had vanmorgen gebeld naar de zaak om te melden dat ook deze wasmachine een lekkage heeft en er werd in mijn oor opgehangen. Ik belde weer terug en ik werd toen weg gedrukt. 5 minuten later heb ik weer geprobeerd te bellen en toen werd er niet opgenomen.

Nu zit ik met 2 stukken wasmachine in 4 maanden tijd waarvan eentje het niet eens 24 uur heeft gehouden.

Gewenste Oplossing:

Met een goeie nieuwe wasmachine en anders gewoon mijn geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over 2de kans witgoed

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over 2de kans witgoed nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mella Mel