Klacht: Kapotte versnellingsbak Volkswagen Golf

op 03 februari 2014 over Volkswagen in de categorie Automerken

Mijn volkswagen Golf blue motion heeft nog geen 40.000 km gereden en nu blijkt dat de versnellingsbak stuk is. Door de monteur is al nagekeken dat dit buiten mijn schuld is,maar omdat de auto (slechts) 3 jaar oud is heb je geen garantie. De reparatie kosten zijn 2326 euro De dealer in Haarlem wil 50% voor zijn rekening nemen. Het resterende bedrag is echter nog 1163 euro. Je mag toch wel van een Volkswagen Golf verwachten dat de versnellingsbak langer meegaat dan nog geen 40.000 kilometer. De auto is bij een officiele dealer gekocht en dealer onderhouden. Het is toch van de zotte dat dit zomaar stuk gaat na zo weinig kilometers. De dealer in Haarlem is het overigens met mij eens maar die kan niet veel meer doen.

Ik wil dat de auto kosteloos wordt gerepareerd nu het mankement niet aan mij te wijten valt. De wet is duidelijk hier in je mag een langere levensduur verwachten dan slechts 40.000 km

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Volkswagen

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Volkswagen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Fam Kok