Klacht: Kapotte tv kastje

op 14 september 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na een reeks van storingen aan alles internet tv en telefoon heeft vorige week mijn tv kastje het begeven waar door ik dus niet tv kon kijken ,tele2 medewerkster heeft mijn een nieuwe toegestuurd maar de verkeerde ik heb namelijk met opnemen en kreeg er een toegestuurd zonder opnemen. Weer contact gelegd met tele2 afgelopen vrijdag weer wachten dus daardoor ben ik ongeveer een week zonder tv geweest.
Daarom wil ik u vragen om mij tegemoet te komen omtrent het niet kunnen gebruiken van een product waarvoor ik betaal.
Mijn vraag en eventuele voorstel is om mij een powerplug toe te zenden en een ieder daar een deel op zich neemt! Dus tele2 25 euro en ik 25 euro.
Alvast vriendelijk bedankt voor u medewerking!

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als alles na behoren werkt!

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jaimeysandra