Klacht: Kapotte tv

op 13 september 2018 over Samsung in de categorie Electronica Merken

In november ’17 hebben wij onze tv gekocht bij de webshop van samsung. Na ong 7 maanden begon de tv mankementen te vertonen. Er is 3 keer een monteur langs geweest en er is 2 keer een onderdeel vervangen van de tv. Nu na ong. 4 maanden is de tv bij het reparatiecentrum en krijgen we te horen dat de tv niet te maken is en dat we een nieuwe krijgen. Ik vroeg of ik ook iets ter compensatie kon krijgen omdat dit voor veel ongemak heeft gezorgd en wij ong. 4 maanden een tv hadden die niet naar behoren functioneerde. Het antwoord was nee. Toen zei ik dat ik akkoord ga met hun voorstel en dat ik er van uit ging dat ik 2 jaar garantie op de nieuwe tv zou krijgen. Ook hier was het antwoord nee op. Ook zetten ze erg veel druk op mij om akkoord te geven, ik moest namelijk dezelfde dag nog antwoord geven. Dat vind ik belachelijk. Ik vind het ook belachelijk dat er geen 2 jaar garantie op een nieuwe tv gegeven wordt. Stel dat ik weer dezelfde problemen krijg met de nieuwe tv zoals met de oude, dan kom ik in de problemen met de garantie. Ik heb namelijk nog maar 1 jaar garantie over, en de problemen onstonden 7 maanden na aankoop en hebbem 4 maanden geduurd… reken maar uit.

Wij willen graag een nieuwe tv met 2 jaar garantie, en een compensatie voor de ongemakken zou een goede service zijn.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door I. Sajlovic