Klacht: kapotte toetsenbord laptop

op 05 september 2016 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Binnen een paar maanden ging de toetsenbord van mijn bij Wehkamp gekochte laptop kapot. Hij werd “gerepareerd” Nu nog geen jaar verder is hij weer kapot. Ik heb dit gemeld en mij werd verzekerd dit valt onder de garantie. Vervolgens krijg ik een mail het valt niet onder de garantie. In die tussentijd is er heen en weer gemaild. Tenslotte krijg ik de mededeling dat het repareren bijna 100 euro kost en als ik binnen 5 dagen niet reageer gooien ze de laptop weg!!! En laptop van bijna 700 euro moet langer dan twee jaar mee gaan. De manier waarop een klant behandeld wordt door de afdeling reparatie vind ik meer dan erg. Wettelijk zou de levensduur van een toetsenbord minimaal 5 jaar zijn.

Als ik op een eerlijke manier behandeld wordt en dus een nieuwe laptop krijg want de door mij ingezonden laptop is niet datgene wat je kan verwachten van een laptop van bijna 700 euro. Het betreft hier een Asus laptop.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Heeft op 09 september 2016 om 09:20 geantwoord

Ik vind dat erg niet serieus omgegaan wordt met de klacht, er geen goed contact is en ik ben nog steeds niet eens met de \\\"oplossing\\\" De laptop van 700,00 euro die nog geen 2 jaar oud is en waar ik niet meer op kan werken wordt niet vervangen maar kapot terug gestuurd. Conclusie wehkamp is onbetrouwbaar en geeft geen service die ik van wehkamp verwacht.

Bericht van Wehkamp

2 maanden geleden - Beste, uw klacht is in behandeling en de afdeling custome care is bezig om het probleem zo goed mogelijk voor uw op te lossen. Zodra wij meer weten krijgt u hierover bericht. Nogmaals mijn excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groeten, webcareteam wehkamp

Bericht van Wehkamp

2 maanden geleden - Goedenavond, Graag wil ik nog een keer kijken wat ik voor je kan doen in deze vervelende kwestie. Je mag je klantnummer en of postcode/huisnummer doorsturen naar socialmedia@wehkamp.nl zodat we alle mogelijkheiden nog even bekijken. Met vriendelijke groet, webcareteam wehkamp

Reactie van de melder van de klacht ina van der Welle

2 maanden geleden - Het probleem is inmiddels bijna opgelost, het wachten is nog op het geld wat teruggestort zou worden.

Reactie van de melder van de klacht ina van der Welle

2 maanden geleden - Het geld is, volgens afspraak, nog niet van wehkamp terug ontvangen. Het probeem is dus nog niet geheel opgelost

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 22 september 2016 om 18:19 geantwoord

Goedenavond,

Vervelend om te zien dat deze kwestie nog speelt. Ik heb het even voor je nagekeken en ik zie dat er een bedrag van €25,- inmiddels op je factuur in mindering is gebracht.
Wij gaan er vanuit dat het hiermee is afgehandeld, maar we vernemen het uiteraard graag wanneer we nog wat voor je kunnen betekenen.

Webcareteam Wehkamp

Alle klachten die gemeld zijn door ina van der Welle