Klacht: kapotte tl-lampen ontvangen.

op 04 juli 2016 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Op 22 mei j.l.heb ik een LED-TL-lamp besteld en ontving ongeveer een week later een niet werkend exemplaar. Na reclameren werd mij een reeds
in de verpakking doormidden gebroken exemplaar toegezonden. Na hernieuwd reclameren werd mij 20 juni j.l. opnieuw een in de verpakking reeds gebroken LED-TL-lamp door de post afgeleverd. De verpakking was al eens voor de bezorging geopend en met plastic-tape weer slordig dichtgeplakt.

Ik vertrouw dat bedrijf niet meer en wil graag de door mij betaalde aankoopsom, zijnde €18,45, terug ontvangen of met een tegoedbon bij een erkend elektronicabedrijf, b.v. Praxis, een nieuw exemplaar ophalen.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Bericht van MiniInTheBox.com

1 jaar geleden - Beste Klant Bedankt dat u contact met ons hebt opgenomen via klacht.nl De klantenservice zal zsm contact met u opnemen Mvrgr. Het MITB Team

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 04 juli 2016 om 21:23 geantwoord

Beste klant,

Onze oprechte verontschuldigingen voor het veroorzaakte ongemak.

Wij zullen onmiddellijk een volledige terugbetaling van EUR 18.08 voor u verzorgen. U hoeft niet te retourneren.

De terugbetaling wordt teruggeboekt naar de rekening die is gebruikt om deze bestelling te betalen. De verwerking van terugbetalingen door LightInTheBox.com duurt meestal 3-5 werkdagen en het kan nog eens 7-25 werkdagen duren voordat het geld op uw rekening staat. Als de melding van de terugbetaling niet op uw volgende bankafschrift staat, kunt u contact opnemen met uw bank of met ons.

Raadpleeg de volgende link voor de verwerkingstijden van terugbetalingen: https://www.lightinthebox.com/download/ec11af0d-ebb0-4a1b-9d53-b919e05b1f49

Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u nog meer vragen hebt. Wij helpen u graag.

Hermes
www.miniinthebox.com

Alle klachten die gemeld zijn door kleingebbink