Klacht: Kapotte telefoon

op 13 juni 2016 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Ik heb op 21 april 2016 me contract vernieuwd met een iPhone SE op de site stond verkrijgbaar vanaf 22 april niet dus! Heb hem pas 12 mei ontvangen.. Paar dagen later kon ik niets meer met me telefoon hij was stuk liep vast kon niet bellen en gebeld worden ook geen foto’s maken niets.. Oke het bedrijf opgebeld en afgesproken dat ik binnen paar dagen een nieuwe toestal zou ontvangen? Niet dus dat werd 3 weken wachten op me nieuwe toestel op 31 mei 2016 ontvangen.. Nu weer bijna 2 weken verder krijg ik weer het zelfde probleem met het vorige telefoon.. Heb dus t mobile gebeld en dat ik deze telefoon niet meer wil want het blijft maar aan de gang.. Werd er mij verteld dat ik hem als reparatie verzoek moet sturen of omruilen om een “gebruikte iPhone SE” dat kan toch niet!!! Ik wil hem omruilen om een andere toestel maar NEE hoor dit kan echt niet!!! Het is aan jullie dat jullie een GOED werkende product verkopen en geen kapotte telefoons!!!!! Ik eis dat ik hem wil omruilen om een andere!

Als ik een andere telefoon krijg dan een apple

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Yildiz1987