Klacht: kapotte stofzuiger

op 11 oktober 2016 over Kijkshop in de categorie Warenhuizen

Ongeveer in april of mei heb ik een stofzuiger gekocht. Na een week gebruik te hebben gemaakt van de stofzuiger kwam ik erachter dat hij het niet deed. Toen ik terug ging met de klacht werd mij geadviseerd om de stofzuiger pijp, slang en alle luchtfilters etc. goed schoon te maken. Dit heb ik gedaan. Hij deed het toch niet. Er was geen zuigkracht.
De zomervakantie zat er tussen en ik ben meteen na mijn vakantie met de stofzuiger langs geweest. Ze hebben dit aangenomen en opgestuurd voor reparatie. Althans dat werd mij op dat moment verteld. Na 5/6 weken werd ik gebeld dat ik de stofzuiger kon ophalen. Toen ik hem ophaalde vroeg ik aan de medewerker of we het niet moesten testen. Ze gaf aan dat als zij iets terug krijgen zonder tegen bericht het vast gemaakt is. Ik geloofde dit en ben naar huis gegaan. Bij aankomt wilde ik stofzuigen. Wat bleek dat er helemaal niks aan gedaan was. Er zat een a viertje bij met een aantal beschrijvingen hoe ik het moest gebruiken. Ik ben de volgende dag boos terug gegaan en legde uit dat er niks aan gedaan was en graag mijn geld terug wil. Er ontstond een discussie omdat de medewerker mij boos maakte toen ze zei dat de filter niet onder garantie valt. Ik vroeg naar de manager en wij kregen een ruzie waaruit een discussie kwam. Toen ik met de klacht kwam en het werd opgestuurd hebben ze het nooit gehad over de filter garantie. Zij gaf aan dat ze het weer ter reparatie kon opsturen. Ik gaf aan dat ik dit niet wilde want dan zijn we weer 6 weken verder. Om een lang verhaal kort t maken wil ik graag mijn geld terug van de stofzuiger. Toen ik het kocht werd ik heel goed behandeld. Toen ik terug kwam over de klachten was het een heel ander verhaal. Ik word van de kastje naar de muur gestuurd.

Ik zou graag mijn geld terug willen en een nieuwe stofzuiger willen kopen. We zijn nu al maanden verder en er is nog steeds geen oplossing gekomen. Ik wil graag dat de manager mij hierover zou bellen. Ik wil geen contact met de desbetreffende medewerker.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Kijkshop over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Kijkshop in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Kijkshop een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Kijkshop

Heeft op 12 oktober 2016 om 10:01 geantwoord

Geachte mevrouw Panka,

Wij hebben uw reactie ontvangen en nemen deze in behandeling onder referentienummer 2231/ML/1059. De verantwoordelijke persoon in kwestie zal zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 10 dagen contact met u opnemen. Wij vertrouwen erop dat uw klacht naar uw tevredenheid wordt opgelost.

Wilt u, bij vervolgreacties op uw geplaatste vraag of opmerking, altijd het referentienummer vermelden voor een snellere behandeling.

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Kijkshop Klantenservice

Bericht van Kijkshop

1 maand geleden - Geachte mevrouw Panka, Een van medewerkers van onze klantenservice zal u vandaag telefonisch benaderen om een en ander te bespreken. Met vriendelijke groet, Kijkshop Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door AmendaPanka