Klacht: Kapotte standenstoelen

op 26 mei 2017 over Jysk in de categorie Interieurbedrijven

Ruim een jaar geleden (zie factuur) hebben wij een complete tuinset bij jullie gekocht waaronder 4 standenstoelen. Twee stoelen functioneren momenteel niet. Van 1 stoel is een van de achterpoten volledig omgebogen en bijna gebroken. Op deze stoel kan niet meer veilig worden gezeten. Een andere stoel gaat uit zichzelf naar achteren zonder dat iemand dit wil. Zeer onprettig voor onszelf en voor eventuele gasten. Je kunt niet achterover leunen want dan gaat de rugleuning naar achteren. Wij beseffen dat de garantietermijn voorbij is maar betreuren dit ten zeerste. In de winter (vanaf oktober tot april) hebben wij de volledige tuinset in de garage gezet. Wij zijn er dus zuinig op. Onze vorige tuinset hebben wij 16 jaar mee gedaan zonder problemen. Heeft u mogelijk nog een (andere) oplossing voor ons? Wij hebben er bij elkaar 1 zomer op gezeten.

Indien mogelijk een oplossing van jullie kant. Aan de mededeling dat de garantie (net) voorbij is hebben wij niet veel.

Bericht van Jysk

4 maanden geleden - Geachte meneer/mevrouw Nagel, Wat vervelend dat twee van uw standenstoelen beschadigd is en niet goed meer functioneert. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Onze excuses voor het ongemak. Graag verzoek ik u om contact op te nemen met de klantenservice via klantenservice@jysk.com. We kunnen dan de klacht voor u afhandelen en u een oplossing aanbieden. We zullen dan kijken of het mogelijk is om een omruiling voor u in te plannen of een dergelijke compensatie. Graag ontvangen wij ook een aantal foto's van de schade. Ik zal een notitie bij uw order maken over uw klacht op klacht.nl. Zo kunnen mijn collega's ook precies inzien waar het over gaat. Met vriendelijke groeten, JYSK Klantenservice.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Jysk in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Jysk een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Jysk

Heeft op 26 juni 2017 om 10:38 geantwoord

Geachte meneer Nagel,

Onze excuses voor de verlate reactie.
In ons syteem kan ik inzien dat er ondertussen mail contact met u is geweest en dat er een omruiling bij u thuis is geweest. Ik ga er vanuit dat uw klacht is afgehandeld en opgelost. Mocht dit niet het geval zijn hoor ik het uiteraard graag.

Met vriendelijke groeten,
Esra

JYSK Klantenservice.

Alle klachten die gemeld zijn door wanagel@solcon.nl