Klacht: Kapotte Samsung J5 valt niet onder garantie

op 06 juli 2016 over belsimpel.nl in de categorie Telecomwinkels

Op 17 april 2016 twee Samsungs J5 aangeschaft via Belsimpel, 2 maanden later gaat er 1 stuk, ’s ochtends tijdens het laden vervaagd het scherm en gaat op zwart. Gebeld met belsimpel, kan hem opsturen naar Dynafix, ik moet dan wel de verzendkosten betalen, lekker klantvriendelijk al.
Een product waar 2 jaar garantie op zit en na 2 maanden defect raakt moet alleen al uit klantvriendelijkheid gewoon geregeld worden.
Toch maar opgestuurd in een hard kartonnen doosje van Post nl.
Krijg ik na 2 weken bericht van Dynafix dat de schade niet onder garantie valt want er zat een BARST in het scherm….
Het toetsel heeft altijd een Gorillaglassprotector erop gehad en een rubberen hoes. Uiterlijk had dit toetsel geen enkele schade o.i.d.

Ik heb het toestel met alle zorgvuldigheid opgestuurd en er zat GEEN barst in het scherm. Ze mailden zelfs een foto van een scherm met een barst.
Ik twijfel dus of dit een foto is van mijn toestel dat ik heb opgestuurd..
Gebeld met de onvriendelijke (want die kunnen helemaal niets toezeggen of regelen) klantenservice van Belsimpel. Hun gaan er vanuit dat Dynafix de waarheid spreekt. Dus op de vraag dat zij dus hun klant niet geloven bleef het stil. Ik voel mij hierdoor ernstig in mijn integriteit aangetast dat ik impliciet wordt beschuldigd van fraude.
Ze gaan nog intern overleggen wat ze kunnen doen, maar dit zal waarschijnlijk op niets uitlopen.

Nu ik deze site lees ben ik kennelijk niet de enige met deze problemen met Belsimpel,

Goede behandeling van mijn klacht, vervanging of eventueel reparatie van het toestel ONDER garantie.
Genoegdoening voor de kosten en tijd die ik heb moeten maken om mijn recht te krijgen (tijd en kosten die ik derf d.m.v. het niet kunnen gebruiken van mijn telefoon, verzendkosten aan Dynafix en diverse telefoontjes naar het onvriendelijke call center.

Excuses van Belsimpel over hun klant onvriendelijke benadering van garantieproducten

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over belsimpel.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door belsimpel.nl in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Inspecteur10