Klacht: kapotte rits winterjas

op 24 mei 2017 over Gaastra in de categorie Mode

Geachte heer,mevrouw,

Op donderdag 4 mei 2017 heb ik een klacht ingediend bij de klachtenafdeling van Gaastra [zie bericht hieronder] Helaas heb ik geen reactie van Gaastra ontvangen. Ik hoop dat u kunt bemiddelen in de afhandeling.
Bij voorbaat dank.

Mirjam Boekstaaf
Geachte heer, mevrouw,

December 2015 heb ik bij de Bijenkorf in Amstelveen een jas van het merk Gaastra maat S gekocht. In de bijlagen heb ik 3 afbeeldingen van de jas ingevoegd.

Helaas is de rits stuk [zie bijlage 1]. Ik heb de jas niet veel aangehad, omdat ik naast deze jas nog 3 winterjassen van het merk Gaastra heb, die ik afwisselend aantrek. Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van uw jassen. Mijns inziens hoort een winterjas [zeker van het merk Gaastra] zonder problemen enkele seizoenen mee te gaan.
Bij een kledingreparatie heb ik gevraagd of de rits gerepareerd kan worden, maar helaas moet er een nieuwe rits in en de kosten hiervoor vind ik heel hoog. En daarbij is het geen originele rits.

Ik vind het niet meer dan redelijk dat Gaastra de kosten op zich neemt voor de vervanging van de rits. Ik ben van mening dat een genormeerd merk als Gaastra hun jassen van deugdelijke ritsen moet voorzien.

Uw afwikkeling van mijn klacht zie ik met belangstelling tegemoet.

Mirjam Boekstaaf
Amstelvlietstraat 139
1096 GG AMSTERDAM

ik ben tevreden als mijn klacht wordt opgepakt en goed wordt afgehandeld [een nieuwe rits in de jas laten maken]door Gaastra.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Gaastra in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Mirjam_1

1 week geleden - Helaas heeft Gaastra tot op heden niet gereageerd op mijn klacht.

Reactie van de melder van de klacht Mirjam_1

5 dagen geleden - Helaas heb ik nog steeds geen reactie van Gaastra op mijn klacht ontvangen. Hierbij mijn verzoek om nogmaals Gaastra te benaderen voor oppakken van mijn klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Mirjam_1