Klacht: Kapotte rits Gaastra winterjas

op 05 juli 2017 over Gaastra in de categorie Mode

Beste behandelaar,

Op mijn klacht met referentienummer 61179, heb ik nog geen reactie van Gaastra ontvangen. U heeft mijn klacht op 24 mei opgepakt, en de status is “in behandeling”.
Gaastra heeft nog geen enkele moeite genomen om een reactie te geven. Kunt u nogmaals bemiddelen in de afhandeling.
Alvast bedankt.
Mirjam_1

Ik ben tevreden als Gaastra met een goede oplossing komt voor de kapotte rits.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gaastra

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Gaastra in behandeling genomen

Bericht van Gaastra

4 maanden geleden - Vandaag 06-07-2017 een antwoord gestuurd naar het email adres van mevrouw Boekstaaf. Zie onderstaande mail. Geachte mevrouw Boekstaaf, Op 16-05-2017 heeft u van mij een antwoord ontvangen betreffende uw klacht. (zie bijlage) Het kan zijn dat mijn antwoord in uw spam box terecht is gekomen. Kunt u dat voor mij nakijken en mij bevestigen als u de mail inderdaad in uw spam box heeft gevonden? Ik lees graag uw antwoord. Met vriendelijke groeten/Kind regards Customer Service Doniger Fashion Group

Reactie van de melder van de klacht Mirjam_1

4 maanden geleden - Helaas heeft de mail mij niet bereikt. Berichten die in mijn spam komen, worden automatisch verwijderd.

Gaastra

Heeft op 13 juli 2017 om 12:10 geantwoord

Geachte mevrouw Boekstaaf,
Vandaag 11-07-2017 heeft u een antwoord ontvangen op uw klacht via ons customer service mail adres. Dat adres is ook bij u bekend. Graag wil ik u verzoeken om onze correspodentie via dat mail adres te laten verlopen. Uiteraard controleer ik alle lijnen waar we benaderd kunnen worden door onze consumenten maar ik ga ervan uit dat als de vraag al via ons mail adres loopt er geen reden is om de correspodentie nog langer via Klacht.nl te behandelen.
Met vriendelijke groet,Customer service team Gaastra
Customerservice

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gaastra een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Mirjam_1