Klacht: kapotte printer door hp cartridges

op 04 augustus 2016 over Paradigit in de categorie Computerwinkels

Ik koop twee cartridges kleur en zwart op 31 december 2015, in april houdt mijn printer er ineens mee op. Het een op andere blad. Ik breng hem 21 mei weg, wordt niet meer gebeld en ga vandaag langs. Ze zouden mij gebeld hebben op 1 juni! Ik weet echt van niks! De printer is niet gemaakt, niet opgestuurd naar HP zoals beloofd en de cartridges a 54 euro krijg ik niet vergoed! De printer is te oud en de cartridges kan ik eventueel als ze er nog liggen krijgen. Ja voor een oude printer die kapot is, terwijl ik een nieuwe printer heb gekocht?!!!?

Paradigit beloofde mij de printer inclusief de geexplodeerde cartridges op te sturen naar HP en contact op te nemen. Is niet gedaan en dankzij hun een kapotte printer. Ik heb een bedrijf en heb direct een nieuwe printer gekocht de 21e mei. Meneer hoofd technische dienst, stond alleen en behoorlijk onklantvriendelijk ook naar anderen voor mij (BSV Bjorn??), ik kreeg niks, niks vergoed en het was niet opgestuurd. Allemaal leugens en niet vriendelijk afgehandelde zaken. Ik kom niet meer terug naar Paradigit, niet voor cartridges of wat. Heb dat ook hard uitgesproken tegen alle 6 wachtenden mensen. Wat een kutservice!

Nieuwe cartridges voor mijn nieuwe printer waar ik zo vriendelijk bij ben geholpen! De nieuwste broer van Envy 5530.

IK HEB NOG NIKS VERNOMEN!!!Envy 5540 hp35db25

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Paradigit

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Paradigit nog niet in behandeling is genomen.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Paradigit in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Paradigit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Paradigit

Heeft op 11 augustus 2016 om 13:13 geantwoord

Erg jammer om te dat u zo\'n vervelende ervaring heeft gehad.

U heeft op 21 mei een een (oudere) printer ingeleverd met een defect. Dat was in onze winkel aan de Beemdstraat in Eindhoven.
Omdat u niet zonder printer kon, heeft u ter plekke ook een nieuwe printer gekocht.

Wat ik kan zien, is dat de printer niet naar HP is verstuurd, omdat deze al ruim buiten garantie was en daardoor al niet meer door HP gerepareerd kon worden. Dat is natuurlijk vervelend, maar wanneer een product (ver) buiten garantie zit, is kosteloze reparatie niet meer mogelijk.

Ik wil graag kijken of we nog mogelijkheden hebben om u op enige wijze tegemoet te komen. Zou u mij daarvoor kunnen laten weten, welk merk en type printer u nu heeft?
Alvast bedankt voor uw reactie.

Met vriendelijke groeten,

Johan
Paradigit Webteam

Heeft op 16 februari 2017 om 12:18 geantwoord

nog niet, niks ontvangen.HP 62. stuurt u ze op naar mij aub? Tinelstraat 104 5654LV eindhoven 06-14431827

Alle klachten die gemeld zijn door LD Robertson