Klacht: kapotte motor

op 27 mei 2020 over Gazelle in de categorie Fietsmerken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gazelle Orange c7 gekocht 19-4-2017 na 1jaar bij service beurt nieuwe motor gekregen (2018) ,nu motor weer kapot buiten de garantie ,na overleg met fietsenmaker aanbod andere motor voor eerst met 25% vergoeding,dit werd later 50% komt neer dat ik 350 euro moet betalen voor 3e motor in 3jaar.
Sorry ik vind dit absurd “Gazelle” onwaardig product is gewoon niet goed en heb totaal geen vertrouwen meer in “gazelle”!
Klantenservice zegt dat de fietsen van nu beter zijn,wat heb ik daaraan?

Gewenste Oplossing:

goede oplossing!! van Gazelle

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Gazelle over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Elizabeth C