Klacht: kapotte modem

op 19 juli 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Al sinds twee weken slechte internet, meerdere malen gebeld en met advies weg gewipeld. Sinds woensdag helemaal geen internet en tv meer. Mevrouw zou een nieuwe modem sturen. Vandaag 5 werkdagen later nog niet eens verzonden. Word me ook nog eens verteld dat de modems vertraging oplopen en dat ze opnieuw een modem sturen. Ik ben zzper heb mijn internet nodig op meerdere manieren geprobeerd dit aan verschillende mensen daar duidelijk te maken. Gevraagd of ik het aub ergens op kan halen. Mijn werk lijdt eronder. Heb torenhoge rekening nu met mijn telefoon. Er is vanuit tele2 geen enkele oplossing en dan durfen ze ook nog eens te zeggen dat het vertraging heeft opgelopen. Wil mijn contract afsluiten mag ik ook nog eens 100 euro betalen. Heb al 70 euro extra kosten gemaakt deze week voor telefoonrekeningen en 3g internet.

Overal op internet staan jullie qua services slecht aangeschreven, waarom doen jullie hier niets mee???

Acuut een internet aansluiting plus kosten terug declareren

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door awishan sanaye