Klacht: Kapotte leveringen

op 28 juli 2016 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Tot 2x toe een kapotte loodzware kapstok toegestuurd gekregen. De eerste keer was het 1 klein plastic onderdeel. Blokker kon het kleine plastic onderdeel niet leveren, ik moest de hele kapstok lopend naar de postNL brengen want een auto of fiets heb ik niet en kan ik niet betalen. De tweede keer (vandaag) kwam de nieuwe kapstok binnen, ik blij want ik heb er geen i.v.m. recente verhuizing. Maar nu is er een ander onderdeel kapot. Dus nu moet ik zeker weer met die loodzware kapstok naar de postNL. Ik heb al last van mijn rug en zit daarom al tegen mijn zin in in de ziektewet. De klantenservice van Blokker kon verder ook niks voor mij doen.

Ik wil niet alleen mijn geld terug, het lijkt mij ook verstandig dat Blokker de producten die zij online verkoopt controleert, voordat blokker deze verzend. Ik heb in mijn omgeving meerdere verhalen gehoord over Online bestellen bij Blokker. Misschien verstandig om wat meer aandacht te besteden aan online-winkelen. Het zou ook fijn zijn als de kapstok gewoon word opgehaald.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Blokker in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Blokker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Blokker

Heeft op 01 augustus 2016 om 15:18 geantwoord

Beste heer,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Heel vervelend dat u al twee maal een kapstok met een defect heeft ontvangen. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Uw klacht hierover heb ik doorgegeven aan het distributiecentrum. Daar zal er gekeken worden of dit mogelijk door een andere manier van verpakken voorkomen kan worden.
De kapstok bij u op laten halen is geen probleem. Graag hoor ik van u welke datum u dit het beste uitkomt. Dan vraag ik voor u een ophaalopdracht aan. Post NL komt van maandag tot en met vrijdag pakketten ophalen. Een tijdsvak ontvangt u een dag van te voren van hen. U kunt uw voorkeur(en) doorgeven via info@blokker.nl onder vermelding van contact nr 1183230. Zodra de kapstok bij ons binnen is gekomen wordt er een retourbetaling aangevraagd.

Excuses voor het ongemak.

Saskia
Blokker webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Dkasche