Klacht: Kapotte levering

op 20 mei 2021 over vidaXL in de categorie Online Warenhuizen

Ik heb een hoekbank besteld bij vidaxl en hij is kapot geleverd en nu wacht ik al een week op me retour ticket en ik heb ze er 6 x voor moeten bellen en ze zeggen dat ik weer 3 dagen moet wachten op een email

Als ik gewoon me geld terug heb

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar vidaXL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door vidaXL in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat vidaXL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

vidaXL

Heeft op 21 mei 2021 om 09:52 geantwoord

Beste Sdk0223,

Bedankt voor je bericht.

We begrijpen dat je contact met ons opneemt omdat het product dat je hebt ontvangen vanuit ons distributiecentrum is verzonden. We kunnen je echter helaas niet helpen met je verzoek, omdat het order niet direct bij ons is gekocht, maar bij een bedrijf waarvoor vidaXL een leverancier is.

We vragen je daarom om contact op te nemen met het bedrijf waarbij je de aankoop hebt gedaan. Zij kunnen je verder helpen.

Als leverancier hebben wij geen informatie over waar je de bestelling hebt geplaatst. Als je het niet zeker weet, bekijk dan de e-mail die je hebt ontvangen (bevestiging van bestelling, factuur, enz.) of je browsergeschiedenis. Bedankt voor je begrip.

Martijn / vidaXL

Heeft op 21 mei 2021 om 10:20 geantwoord

Nee er staat toch echt op die doos van de bank vidaxl maar via bol. Com bij jullie besteld dus nee geen goede oplossing

Reactie van de melder van de klacht Sdk0223

2 maanden geleden - Maar jullie zeiden aan de telefoon zelf dat we bij jullie een bank hadden besteld en dan een oplossing waar ik niks aan heb wil me geld gewoon terug en bestel nooit meer bij jullie

Alle klachten die gemeld zijn door Sdk0223