Klacht: kapotte laptop

Jaimyd op 21 maart 2018 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

3 maand geleden heb ik een laptop gekocht bij BCC. Deze had direct al problemen waardoor ik er niet fatsoenlijk mee kon werken. Vervolgens heb ik de laptop terug gebracht naar de winkel en zij zouden hem opsturen naar HP. Ze zeiden tegen mij dat ik de laptop na ongeveer 2 weken weer terug zou krijgen. uiteindelijk na 30 dagen kreeg ik mijn laptop terug. In deze tijd heb ik zonder laptop gezeten i.v.m. ze geen leenlaptop voor mij hadden… toen ik mijn laptop had opgehaald, zag ik direct al dat er allemaal huidschilfers opzaten en dat er meerdere krassen opzaten die er nog niet zaten toen ik de laptop wegbracht. Ook hadden ze mij gezegd in de winkel dat ze de gegevens op de laptop zouden laten staan dit is dus niet gebeurd en de laptop is weer gereset naar fabrieksstand

ik hoop dat er wat mee word gedaan. Vooral met de krassen die er nu opzitten, aangezien ik dit best zonde vindt, aangezien deze er nog niet opzaten

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar BCC over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 04 april 2018 om 15:35 geantwoord

Beste Jaimyd,

Wat vervelend dat de laptop meteen een defect vertoonde en terug is gekomen met krassen. Ondertussen is dit afgehandeld in het filiaal d.m.v. een ruiling. Wij wensen u veel plezier van de nieuwe aankoop.

BCC
.. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. ..

Alle klachten die gemeld zijn door