Klacht: kapotte jas

op 30 november 2016 over Takko Fashion in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vorige maand een kunstlederen jas gekocht voor 49,95.
Deze jas heb ik gewassen volgens het wasvoorschrift, hier bleek helaas de jas niet tegen bestand en heeft een scheur onder de rits van 2centimeter.

Aangezien wij de jas gekocht hebben op twee uur rijden vanuit onze woonplaats Takko gemaild.
Helaas kunnen zij niks voor ons betekenen (ook niet met een goed zichtbare foto) en worden wij verwacht om naar de desbetreffende winkel te gaan.
(totaal 4uur uur rijden!!) U snapt dus ook wel, dat mijn auto iets meer verbruikt dan 49,95!

Gewenste Oplossing:

geld terug gestort krijgen, ik kan eventueel jas opsturen naar filiaal.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Takko Fashion

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Takko Fashion nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Davy92