Klacht: kapotte iphone

op 11 augustus 2017 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Mijn telefoon is op 2 juli 2017 bij mij thuis opgehaald omdat ie stuk is gegaan. wehkamp heeft mij toen verzekerd dat het max 21 dagen zou duren dat ik mijn iphone gemaakt terug zou krijgen. ik hoorde niks meer van wehkamp en ik ben toen steeds gaan bellen hoe het met mijn iphone ging maar niemand kom me iets vertellen over de reperatie status. na dagen achter elkaar bellen kreeg ik opeens een mail dat de repartie niet onder de garantie viel.toen ik wilde weten wat er dan niet onder de garantie viel kon weer niemand dat aan mij vertellen ik zou terug gebeld worden met uitleg maar ook dit gebeurt niet.
ik word een beetje moe van de service van wehkamp en ik vind dit echt niet netjes we zitten namelijk nu al op 27 juli en ik weet nog steeds niks. het enige wat wehkamp mij kan sturen is een prijslijst van wat ik moet betalen voor de reparatie. maar voor wat dan precies ?
bedankt voor jullie goeie service wehkamp
bij jullie bestel ik dus nooit meer duren spullen want jullie kunnen er niet mee omgaan. en lees effe jullie voorwaarden door want er word niet aan gehouden

#wehkamp #slechteservice #mobiel #kapot #boos #bedankt #wehkamp.nl

ik ben tevreden als ze mij op een normale manier contacten over mijn mobiel wat er precies is en waarom hij niet onder de garantie valt. en het liefst gewoon een gemaakte mobiel

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Bericht van Wehkamp

3 weken geleden - Goedemorgen, Vervelend dat je nog niet verder geholpen bent en geen duidelijkheid krijgt. Als wij je toch nog ergens mee kunnen helpen, zou je ons dan je klantnummer willen mailen naar socialmedia@wehkamp.nl? Met vriendelijke groet, webcareteam wehkamp

Alle klachten die gemeld zijn door pamelasue