Klacht: Kapotte Hollandia fiets van de V&D

op 27 januari 2014 over V&D in de categorie Warenhuizen

Ongeveer 2 maanden geleden kwam ik erachter dat mijn fiets kapot was. Deze heb ik ongeveer 1,5 jaar geleden bij de V&D gekocht. Het kapotte onderdeel valt onder de garantie (het is geen slijtage onderdeel), dus ik heb gelijk de V&D gebeld. Daar werd mij in eerste instantie verteld dat dit niet onder de garantie viel. Ik ging hier niet mee akkoord en vervolgens viel het volgens de medewerker weer wel onder de garantie. Ik zou bericht krijgen wanneer ik mijn fiets kon laten maken. Twee weken later had ik nog steeds niks vernomen van de V&D. Ik heb weer gebeld naar de V&D. De medewerker vertelde dat hij mij had gemaild. Ik heb nooit een mail ontvangen en vertelde dat. Hierop vertelde de medewerker dat hij mij dan niet meer verder kon helpen. Dus als ik het goed had begrepen werd ik niet meer verder geholpen omdat ik een mail niet had ontvangen? Uiteindelijk was de medewerker toch bereidt om het onderdeel bij de Halfords te bestellen. Ik zou gebeld worden zodra dit onderdeel binnen is. Helaas zijn we nu alweer een paar weken verder en is mijn fiets nog steeds kapot.

Ik begrijp dat ik kwalitatief gezien niet al te veel kan verwachten van een fiets van de V&D, maar ik verwacht dat de V&D problemen die onder de garantie vallen netjes oplost. Dit is niet gedaan.

Ik hoop dat deze klacht naar behoren wordt afgehandeld. Daarmee bedoel ik dat het kapotte onderdeel op kosten van de V&D wordt vervangen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door V&D in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat V&D een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

V&D

Heeft op 31 januari 2014 om 14:45 geantwoord