Klacht: kapotte envelop

gotya op 27 december 2012 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
PostNL has been notified of this complaint
Wacht op reactie
Bedrijf PostNL
Status Open
Datum 27 december 2012

Samenvatting wordt geladen...

Mijn Klacht:

Ik heb vandaag een kapotte envelop ontvangen en het kaartje dat erin behoort te zitten is foetsie, dus heb nu geen idee wie ons de beste wensen stuurde. Nu hebben we wel vaker verfromfraaide post in onze bus zitten en vind persoonlijk dat dat eigenlijk niet kan..maar de postbode die hier nu loopt drukt en wrikt net zolang tot het erin zit.

Gewenste Oplossing:

Nou het liefst een andere postbezorger maar met excuses ben ik ook tevreden

Bericht van Robin van Klacht.nl

13 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

13 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

13 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over PostNL nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM