Klacht: Kapotte eetkamertafel geleverd en van bijna alle stoelen gaan de wieltjes kapot. Niet meer leverbaar. Slechte service!!!

op 12 september 2018 over Sanders Meubelstad in de categorie Meubelwinkels

Voor 2500 euro hebben we een eetkamertafel met 6 stoelen gekocht. Vanwege de zeer onflexibele lever-service, hebben voor de eerste keer vrij moeten nemen. De tafel was kapot en er moest een monteur komen. Hij kan alleen op gezette tijden langskomen, dus wederom zéér onflexibel. Weer vrij moeten nemen. De monteur gaf aan dat de tafel niet te repareren was en er moest een nieuwe tafel komen. Levertijd 8 weken, en… leveren op gezette tijden, dus wéér vrij moeten nemen.
Ondertussen gaat de ene stoel na de ander stoel kapot, de wieltjes begeven het, zonder dat hier wild mee omgegaan wordt. Klantenservice heeft toegegeven dat deze klacht meer voorkomt. Na meerdere acties ondernomen te hebben werden er 2 wieltjes opgestuurd. Dit bleek al snel niet genoeg. Momenteel zitten wij met 2 kapotte stoelen. Vandaag weer met de klantenservice gebeld. Er zouden wieltjes opgestuurd worden. 10 Minuten laten werd ik teruggebeld, de wieltjes zijn niet meer leverbaar en ze kunnen niets voor ons doen. En oh ja, er wordt nagedacht over een oplossing voor dit probleem. Ondertussen zijn wij met 7 personen thuis en zijn er 4 die op een door ons gekochte stoel kunnen zitten. Wij zijn totaal niet te spreken over hoe wij behandeld worden door Sanders Meubelstad. Nog nooit zijn wij zo gedupeerd door een bedrijf waar we een grote aankoop hebben gedaan.

De eetkamertafel stoelen moeten worden opgehaald en het totale bedrag hiervan moet worden geretourneerd. Een aanbieding waarbij we nieuwe stoelen uit mogen zoeken, wat ze veelvuldig doen, daar gaan we absoluut niet mee akkoord, gezien wij ons volledige vertrouwen kwijt zijn in dit bedrijf.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sanders Meubelstad

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sanders Meubelstad nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Sanders Meubelstad in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Fam. Jutting