Klacht: Kapotte e-reader

op 19 augustus 2016 over Redcoon in de categorie Internetshops - Elektronica

Vorig jaar een e-reader besteld die er pas geleden, binnen de garantietermijn, ineens mee ophield.
Opgestuurd naar de reparatieservice van Redcoon.
Vervolgens zéér slecht op de hoogte gehouden over de status van de reparatie. Uiteindelijk zelf meerdere keren telefonisch contact geprobeerd te zoeken (tevergeefs) en met verschillende Redcoon medewerkers gemaild (steeds iemand anders dus steeds een ander verhaal). Uiteindelijk kreeg ik een mail dat ze, Redcoon, niet langer de reparatiedienst gingen afwachten maar dat ik mijn geld terug zou krijgen en dus op hun website een nieuwe e-reader kon uitzoeken. Uhh, nee, want Redcoon verkoopt helemaal geen e-readers meer! Fijn dat de medewerkers zo goed op de hoogte zijn…
Mijn probleem is dat ik destijds voor €104,95 een e-reader heb gekocht. Deze is kapot gegaan, binnen de garantietermijn, en blijkbaar niet meer te repareren. Ik was zeer tevreden met deze e-reader en wilde geen andere. Nu moet ik wel een andere, duurdere (want mijn \’oude\’ e-reader bestaat niet meer) e-reader kopen. Redcoon vergoedt alleen het oorspronkelijke aankoopbedrag. Maar voor dat bedrag sta ik met lege handen, daar heb ik geen e-reader meer voor!

Update nadat de klacht 5 dagen online staat:
Mail gekregen van klacht.nl dat Redcoon niet reageert op de klacht.
Zo gaat Redcoon dus met klanten en klachten om. Schandalig!

Als Redcoon niet alleen het aankoopbedrag retourneert, maar ook tegemoet komt in de kosten voor een nieuwe, vergelijkbare e-reader.

Alle klachten die gemeld zijn door ATW.B