Klacht: kapotte broek

op 30 mei 2017 over WE Fashion in de categorie Kledingwinkels

Begin april heb ik een spijkerbroek gekocht (blue ridge denim). ter waarde van 50,- Na weinig dragen, is de binnenste laag bij de kont al gescheurd. alsof de broek al een paar jaar oud is terwijl ik deze pas 2 maanden heb.

AIs ik een broek bij jullie mag uitzoeken van dezelfde waarde.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar WE Fashion over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door WE Fashion in behandeling genomen

Bericht van WE Fashion

2 maanden geleden - Beste mevrouw Ruisch, Wat vervelend dat de spijkerbroek niet aan de kwaliteitsnormen voldoet. Dit is natuurlijk niet de kwaliteit die WE wil leveren. Wij bieden je hiervoor onze excuses aan. Wanneer je deze broek in een van onze winkels hebt gekocht, adviseren we je om met deze klacht naar één van onze WE filialen te gaan. Daar zullen onze collega's je klacht in behandeling nemen, beoordelen en samen met jou een passende oplossing zoeken. Het is van belang dat je je aankoopbewijs meeneemt. Mocht je deze niet meer hebben, kun je tevens een kopie bankafschrift van deze aankoop meenemen. Voor WE=ME members is het ook mogelijk de bon te tonen via onze WE app. Wij hopen je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht je nog vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, WE Customer Service Team

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat WE Fashion een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

WE Fashion

Heeft op 10 juli 2017 om 10:47 geantwoord

Beste mevrouw Ruisch,

Voor WE=ME members is het ook mogelijk de bon te tonen via onze WE app.

WE Customer Service Team

Alle klachten die gemeld zijn door mevrouw Ruisch