Klacht: Kapotte bedeltjes, charms

op 12 juni 2016 over Fossil in de categorie Juweliers

Ik heb ik Frankrijk, in Romans, een armband gekocht met drie bedeltjes. Bij 2 bedeltjes (charms) kreeg ik een derde, de goedkoopste gratis. Ik heb ze gekocht begin mei dit jaar. In Nederland ging het slotje ban het bedeltje met een rose gouden kleur met een hartje en een pijltje kapot. Het bedeltje met een rose gouden kleur katje ben ik verloren. Misschien ook door een kapot slotje. Voor de drie bedeltjes ben ik vandaag ben ik bij de winkel in Rotterdam geweest en heb mijn verhaal vertelt. Ik kon inderdaad 2 nieuwe bedeltjes krijgen met bijbetaling van 39,00 euro. In Frankrijk heb ik bij de Fossil zaak voor de 3 charms in totaal 16,00 euro betaald,,

Ik zou graag 2 nieuwe bedeltjes willen en indien mogelijk dezelfde. 39,00 euro bijbetalen vind ik niet terecht, Ik kan er namelijk niets aan doen dat de slotjes kapot zijn gegaan.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Fossil over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Fossil in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fossil een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fossil

Heeft op 15 augustus 2016 om 12:48 geantwoord

Goedemiddag,

Vervelend om te horen dat u het hier niet mee eens bent. Op al onze sieraden zit 1 jaar garantie. Voor de bedels die u niet verloren bent kunnen we indien er sprake van garantie is dan ook kijken voor een omruiling. De bedel die is verloren kan dan helaas niet vervangen worden maar het zal zeker schelen in het bedrag dat u dan in eerste instantie moest betalen.
Wanneer u in het bezit bent van het aankoopbewijs en dit is minder dan 1 jaar oud laat u het ons dan weten.

met vriendelijke groeten,
Inger - Customerservice@fossil.nl