Klacht: kapotte bank

op 18 oktober 2011 over Profijtmeubel in de categorie Meubelwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik kocht hier een jaar geleden een 2-persoons bank voor 500 euro. Nu is van een zitting de veer kapot.
Ze zijn langs geweest, hebben niets er aan gedaan en hebben 30 euro voorrijkosten berekend met de belofte dat ze het in orde zouden maken.
Ik zou gebeld worden, wat niet gebeurde. Ik kreeg een brief dat ze het helaas niet op konden lossen.
Toen ik belde zeiden ze: Sorry meneer we hebben een crisis en de fabrikant is failliet.
Toen ik weer belde zeiden ze: We zullen nog kijken of er een oplossing is.
Ik voel me bedonderd, ze laten je mooi stikken en verschuilen zich achter de crisis en de failliete fabrikant

Gewenste Oplossing:

repareren of omruilen

Alle klachten die gemeld zijn door h.nijdeken