Klacht: Kapotte bank

Rileymeister op 02 juli 2020 over Woonboulevard Poortvliet in de categorie Meubelwinkels

Eind mei kwam onze bank kapot aan. Gaatje in de bekleding en een kapotte hoofdsteun. Na een maand vond ik het lang genoeg duren. Zeiden dat ze een afspraken mail gestuurd hadden. Niks van waar. Maar er zou gauw een afspraak gemaakt worden om de hoes te vervangen en de hoofdsteun te repareren. Gevraagd of ze dr goede hoes besteld hadden. Bleek de verkeerde hoes te zijn. Toen de reparateur aan huis kwam bleek het alsnog de verkeerde hoes en hij nam het stuk bank mee om het zo snel mogelijk te maken. Er waren foto’s bij aflevering gemaakt. Hoe kan het? Vervolgens de slechtste service die je kan wensen. Ik moest het rapport afwachten voor ze iets konden doen. Werd niks gezegd over waneer ik mijn bank terug had. Het gaat u alleen maar om u zelf he? Alleen maar om ik! Er zijn ook andere mensen die geholpen moeten worden gaf ze aan. Puntje bij paaltje nog steeds geen datum. Blijkbaar sluiten de fabrieken in de zomer dus het kan nog wel even duren…

Als ik een gemaakte bank thuis heb staan binnen 2 weken. Een excuus van poortvliet en een vergoeding voor de geleden schade.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Woonboulevard Poortvliet

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Woonboulevard Poortvliet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rileymeister