Mijn Klacht:
7 oktober gebeld met de klacht dat de babyfoon niet functioneert. Heb toen voor 10 uur ’s ochtend te horen gekregen van de medewerker dat de babyfoon niet te repareren valt en er een nieuwe naar mij toe gezonden zal worden.
Het gaat om een product waarvan de werking toch wel heel gewenst is.
9 oktober gebeld voor de status. Antwoord: product niet op voorraad er wordt gekeken naar een vervangend alternatief. Helaas het weekend over zonder goed functionerende babyfoon.
12 oktober maar weer gebeld met de vraag hoe het lijkt? Lag inmiddels bij het escalatieteam, wat schiet ik daar mee op als klant?
15 oktober, dikke week verder. Zelf maar weer gebeld omdat ik nog geen bericht van Philips had, misschien wel zo netjes om klanten op de hoogte te houden van ontwikkelingen (als ik bel zijn ze er mee bezig).
Weer hetzelfde riedeltje we wachten op antwoord van weer een andere afdeling…
Vandaag 21 oktober 2 WEEK later maar weer gebeld, inmiddels zeer moe van het constant aan een dood paard lopen trekken. We zetten erbij dat het echt met spoed moet en geven de hoogste prioriteit en blablabla… De zoveelste telefonist die mij beterschap belooft.
Hoe moeilijk kan het zijn om een vervangend product op te sturen??
Gewenste Oplossing:
Als ik een nieuwe goed functionerende babyfoon in huis heb.
