Klacht: kapotte armsteun (gaatje in leer)

op 12 mei 2020 over Mazda in de categorie Automerken

Ongeveer 7 weken geleden werd onze Mazda CX30 via dealer Hoogerwerf te Vlaardingen aan ons afgeleverd. Na een prima uitleg hebben wij deze auto meegenomen. Pas na enkele weken zagen wij een klein gaatje in de middenconsole.Vanuit de bestuurderskant was dit ook niet op te merken. Dit gaatje in het leer scheurde bij gebruik verder. Bij mijn eerstvolgende bezoek aan Mazda gaf ik dit aan. Dit bezoek was na precies 7 weken en, door omstandigheden, nog geen 700 kilometer verder. Onze dealer wilde ons niet de garantie op deze (productie)fout geven. Kennelijk gaat het risico op de dealer over na aflevering bij zijn garage. Hij liet dan ook weten dat deze schade voor onze eigen rekening kwam en weigerde hierop de garantiebepaling te laten gelden.
Onze stelling is dat dit gaatje er of al in zat bij de aflevering of dat het leer kennelijk van zo’n inferieure kwaliteit is dat dit direct bij gebruik al gaat scheuren.

Na vervanging van dit bovenstuk middenconsole.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mazda

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Mazda nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ray van Bergem