Klacht: Kapotte armleuning

op 26 juni 2017 over Hoogenboezem in de categorie Meubelwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste,

Ik heb niet zozeer een klacht, maar weet niet hoe ik het anders moet melden. Er is iemand op de armleuning van mijn bank Madrid van H&H gaan zitten en nu is hij kapot. De armleuning blijft niet meer omhoog staan. Nu is dit verzekeringswerk en mijn vraag is of er een monteur langs kan komen om de bank te bekijken en een reparatie in te plannen.

Alvast bedankt voor uw reactie.

Groeten Miriam Esser-Snoeren

Gewenste Oplossing:

Graag een reactie vanuit uw kant om een monteur en plan van aanpak in te plannen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hoogenboezem over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Miriam Esser-Snoeren