Klacht: Kapotte airco

op 10 juli 2016 over Nissan in de categorie Automerken

Vijf weken geleden merkten wij dat de airco van onze Nissan Note van net 2 jaar niet meer werkte. Wij konden een week later pas bij de garage terecht. Vanwege de warmte hebben wij op eigen kosten een aircocheck laten doen bij een airco servicestation. Hier constateerde men dat de condensor van de airco lekte. De garage erkende het geconstateerde en heeft het probleem bij de fabrikant gelegd. Omdat er meerdere klachten over het onderdeel ingediend zijn (alleen al 5 bij onze dealer) is ons meegedeeld dat vervanging of reparatie onder de garantievoorwaarden zouden vallen. Inmiddels zijn we vijf weken verder en rijden we ondanks meerdere telefoontjes nog steeds met een kapotte airco. Luxe probleem zou je kunnen stellen, ware het niet dat wij bewust hebben gekozen om jaarlijks veel geld af te schrijven voor het rijden met een nieuwe auto en geld hebben geïnvesteerd in de daarbij beschikbare opties, waaronder een airco. Ik ben er inmiddels helemaal klaar mee, zeker nu ik met weer een bezwete rug in een bloedhete auto naar Friesland rijd en wij binnenkort voor vakantie met de auto naar Frankrijk willen rijden.

Een werkende airco of een vervangende auto met een WERKENDE airco

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nissan

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nissan nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Corrie van Willegen
x